Odjel za sociologiju

Studentske obavijesti

Nastava - 15. listopada 2024.

U četvrtak, 17.10.2024. neće se održati nastava iz kolegija Disasters and Inequalities i Sociologija odgoja i obrazovanja zbog sudjelovanja prof. dr. sc. Karin Doolan na znanstvenoj konferenciji Dani obrazovnih znanosti.
 

 

Mirovanje akademske godine  - 14. listopada 2024.

Prema odredbama važećeg Pravilnika o studijima i studiranju, čl. 37: Zahtjev za mirovanje prava i obveza se podnosi najkasnije u roku od 30 dana od dana nastanka okolnosti koja studenta sprječava u izvršavanju obveza iz studija isključivo na propisanom obrascu.  Postojanje opravdanoga razloga student dokazuje odgovarajućom liječničkom ili drugom vjerodostojnom dokumentacijom.
Zamolbe se Povjerenstvu za razmatranje zamolbi za mirovanje obveza iz studija mogu podnositi do 1. srpnja za tekuću akademsku godinu poštom ili na protokol na adresu Mihovila Pavlinovića 1.
 

 

OBAVIJEST - 7. listopada 2024.

Nastava iz Sociologije i razvoja 7.11. se odgađa, a termin nadoknade bit će određen naknadno. Sljedećeg tjedna nastava se odvija redovno.

 

OBAVIJEST - 7. listopada 2024.

Inicijalno predavanje iz Uvoda u metode istraživanja održat će se u utorak 8.10. u terminu seminara. Za prezimena A-L nastava počinje u 10h, a od LJ do Ž u 11.30. Nastava se održava u prostoriji 102.

 

OBAVIJEST - Osnove sociologije - 2. listopada 2024.

Obavijest studentima prve godine studija sociologije da je u listopadu nastava iz predmeta Osnove sociologije četvrtkom od 18 do 20h, u 004.

 

OBAVIJEST - 10. rujna 2024.

Susret pročlenika i nastavnika Odjela za sociologiju sa studentima prve godine prijediplomskog studija sociologije održat će se u utorak 1. listopada 2024. godine u dvorani 004 u 10.45 i 11.45 SEP zgradi, Ulica Šime Vitasovića 1.

 

 

OBAVIJEST - 16. travnja 2024.

Kolegiji našeg preminulog profesora Ratka Čorića neće se održavati sve dok ne dobijete nove upute i informacije.
Iz kolegija Rane socijalna misao održat će se seminar u srijedu, 24. 4. 2024. s dr. sc. Mislavom Devićem.
Sociologiju kulture će preuzeti izv. prof. dr. sc. Sven Marcelić.
Kandidati koji su pisali završni rad će biti preraspodijeljeni, što će koordinirati doc. dr. sc. Željka Zdravković.

 

OBAVIJEST - 15. travnja 2024.

Zbog ispraćaja našeg dragog Ratka Čorića, otkazuje se sva nastava na Odjelu za sociologiju u vremenu 13.30 pa nadalje.

 

EU-CONEXUS kratki obrazovni sadržaji za stjecanje mikrokvalifikacija (Micro-credentials) - 5. ožujka 2024.

Drage studentice i dragi studenti Sveučilišta u Zadru,
 
zadovoljstvo nam je obavijestiti vas da već ovaj semestar imate mogućnosti, u sklopu EU-CONEXUS-a, pohađati kratke obrazovne sadržaje mikrokvalifikacija te steći dodatne vještine koje će vam pomoći nadograditi znanja potrebna za predstavljanje na tržištu rada te koje će vam pružiti poduzetničke, zelene i digitalne kompetencije kako biste osigurali lakši ulazak na tržište rada. 
Svaka tema mikrokvalifikacija pomno je odabrana na temelju analize najrelevantnijih izvješća o budućim trendovima i potreba tržišta rada (Future Citizenship Skills McKinsey & Company,The Future of Jobs Report World Economic Forum) čime se osigurava da će studenti produbiti svoje znanje na određenom polju i stečenim se znanjima istaknuti prilikom traženja ili unapređenja zaposlenja.  
 
Programi su podijeljeni u šest tematskih cjelina (Coastal, European, Smart, Sustainability, University, Urban), a u svakoj se cjelini nalaze sadržaji koji vam mogu pomoći unaprijediti stručna znanja i kompetencije, a izvode ih renomirani profesori s partnerskih sveučilišta koja čine EU-CONEXUS alijansu.
 
Svi obrazovni program su besplatni i izvode se online!
 
Tko može upisati mikrokvalifikacije?
Mikrokvalifikacije dostupne su studentima prijediplomskih studija sveučilišta EU-CONEXUS, uz minimalnu B2 razinu znanja engleskog jezika. Upisi će se odvijati po principu “najbrži prst”. 
 
 
Trajanje: 
Svaki sadržaj uključuje 8-10 sati nastave i 15 sati samostalnog učenja tijekom vremenskog okvira od četiri do šest tjedana. Ekvivalentno je 1 ECTS-u (slijedeći preporuke EU-CONEXUS okvira za mikrokvalifikacije).
 
Vrednovanje:
Po stjecanju mikrokvalifikacije studenti će dobiti certifikat koji izdaje sveučilište koje izvodi mikrokvalifikaciju.
 
•             Specifičan pojedinačni certifikat za položenu pojedinu mikrokvalifikaciju
•             SmUCS interdisciplinarni certifikat (dobiva se ukoliko položite po jednu mikrokvalifikaciju u svakoj tematskoj cjelini)
•             Pojedinačni ekspertni certifikat za isti sektor (dobiva se ukoliko položite sve mikrokvalifikacije istog sektora)
 
Rokovi za prijavu na MC-ove u proljeće 2023/24. su:
 
•        do 8. ožujka za sve MC-ove proljetnog semestra koji počinju u ožujku, travnju i svibnju 2024.
•        do 15. ožujka za MC-ove koji počinju u travnju i svibnju 2024.
•        do 15. travnja za MC-ove koji počinju u svibnju 2024.
 
 
Za više informacija o dostupnim mikrokvalifikacijama i načinu registracije posjetite mrežnu stranicu EU-CONEXUS.
 

 

Objavljeni natječaji - 29. veljače 2024.

Objavljeni su  Natječaji za znanstvene stipendije za diplomske i poslijediplomske studije svih znanstvenih disciplina. 
1.    Natječaj za znanstvene stipendije za diplomske i poslijediplomske studije svih znanstvenih disciplina. Natječaj je namijenjen frankofonim i anglofonim kandidatima.
2.  Natječaj za usavršavanje francuskog jezika  (za studente francuskog jezika ali i studente svih ostalih disciplina).
3.  Natječaj France Excellence Europa (za slijedeća tematska područja : kultura i baština, obrazovanje, pedagogija, francuski jezik i civilizacija, strani jezici i europski studiji, političke znanosti, pravo, medicina, znanost o okolišu, informatika. 
 
Sve koji žele dobiti dodatne informacije o stipendijama i mogućnostima studiranja u Francuskoj pozivamo da dodju na Dan otvorenih vrata Espace Campus France Croatie u utorak 5. ožujka 2024 od 12 do 18 h u Medijateku Francuskog instituta (Preradoviceva 5).
 
 

 

OBAVIJEST - 26. veljače 2024.

Klasične sociološke teorije: interpretativni pristupi

Nastava iz kolegija Klasične sociološke teorije: interpretativni pristupi u ljetnom semestru ak.god. 2023./24. počinje s prvim predavanjem u četvrtak, 29.2.2024. godine u SEP-004. 

 

OBAVIJEST - 26. veljače 2024.

Obavijest studentima 3. godine kojima je mentor mr. sc. Ratko Čorić  da će se prvi sat konzultativne nastave iz predmeta Završni rad održati  27.02.2024. u 12 sati  i  28.02.2024. u 10 sati u kabinetu 116.
Svoj dolazak najavite e-mailom rcoric@unizd.hr.

 

Završni rad / diplomski rad - dodjela mentora/ice - 23. veljače 2024.

Na sljedećim se poveznicama mogu pronaći završni popisi dodjele mentora/ica:

- za završni rad 

- za diplomski rad 

S obzirom da je izrada završnog / diplomskog rada organizirana kao kolegij, nastava započinje s početkom ljetnog semestra.

Svaki će mentor/ica uspostaviti kontakt sa svojim kandidatima/kinjama te dogovoriti ritam i način rada.

 

Poziv za ljetnu školu - GUSEGG 2024 - 7. veljače 2024.

ODLUKA O UVJETIMA UPISA U VIŠU GODINU STUDIJA - 17. siječnja 2024.

Poziv na prijavu za sudjelovanje - My Smart City Hackathona Zadar 2023 - 5. prosinca 2023.

Grad Zadar Vas poziva na prijavu za sudjelovanje u petom izdanju My Smart City Hackathona Zadar 2023 s ciljem poticanja i razvoja suradnje s mladim talentima u razvoju novih rješenja u sektoru IT-a, na ovogodišnju zadanu temu umjetne inteligencije. 

Hackathon će se održati u Providurovoj palači, Poljana Šime Budinića 3, 23000, Zadar, od četvrtka 14. prosinca 2023. godine od 10:00 do 20:00 sati (rad na zadanom rješenju), do petka 15. prosinca 2023. godine od 10:00 do 14:00 sati (prezentacija razvijenih rješenja stručnom žiriju).

Hackathon je natjecanje u kojem timovi rade na inovativnim rješenjima prema zadanoj i odabranoj temi, bilo to u obliku mobilnih aplikacija/web stranica, programskih rješenja ili u obliku razvoja koncepta ideje. Hackathon će se održati na dvije razine:

·         hackathon za učenike i
·         hackathon za studente i mlade od 18 do 27 godina.
Zadane teme za hackathon, kako za učenike, tako i za studente, su tajne te će biti objavljene na sam dan početka hackathon natjecanja.

Svim sudionicima hackathona će biti osigurani besplatni Wi-Fi, struja, printer i papir te hrana i piće tijekom cijelog natjecanja. Sudionici trebaju ponijeti sa sobom vlastite uređaje (laptop, mobitel, tablet) i svu ostalu opremu potrebnu za rad na rješenju. Organizator tijekom trajanja natjecanja osigurava podršku te ostale tehničke uvjete za provođenje natjecanja. Na hackathon natjecanju sudjeluju i dva stručna mentora i jedan tehnički mentor koji su na raspolaganju tijekom cijelog trajanja hackathona.
Hackathon je otvoren za učenike i studente i mlade od 18 do 27 godina, bez obzira na njihove profesionalne kvalifikacije i prethodno predznanje. Mogu sudjelovati pojedinci i timovi koji se sastoje od 1 do 5 osoba unutar jednog tima. Sudionici prilikom prijave unose tražene podatke u polja za prijavu i svojom prijavom jamče da su unijeli točne i potpune informacije.
Nagrade
Nagrade se dodjeljuju na sljedeći način:

  • Tim hackathona za učenike čije rješenje osvoji prvo mjesto (najviše bodova od strane Stručnog žirija), osvojit će nagradu u vrijednosti  od 700 eura
  • Tim hackathona za učenike čije rješenje osvoji drugo mjesto osvojit će nagradu u vrijednosti od 500 eura
  • Tim hackathona za učenike čije rješenje osvoji treće mjesto osvojit će nagradu u vrijednosti od 300 eura
  • Tim hackathona za studente čije rješenje osvoji prvo mjesto (najviše bodova od strane Stručnog žirija), osvojit će nagradu u vrijednosti od 1100 eura
  • Tim hackathona za studente čija rješenja osvoje drugo mjesto osvojit će nagradu u vrijednosti od 800 eura
  • Tim hackathona za studente čija rješenja posvoje treće mjesto osvojit će nagradu u vrijednosti od 500 eura

Pozivamo vas da prijavite svoj tim i sudjelujete na hackathonu My Smart City Hackaton Zadar 2023!

Sudjelovanje je besplatno, a svoj tim možete prijaviti do 12. 12. 2023. godine, na poveznici 

 

 

Poziv na sudjelovanje u anketi - 22. studenog 2023.

Poštovani studenti,
Molimo Vas da izdvojite 10-15 minuta svog vremena i sudjelujete u međunarodnom istraživanju GUESSS 2023. Ovim se istraživanjem ispituju poduzetničke sklonosti, znanja i vještine studentske populacije. U projektu sudjeluje preko 60 zemalja s preko 3000 visokoškolskih ustanova, a Republika Hrvatska je jedna od njih. Vaše sudjelovanje je iznimno važno, budući da će se uspoređivati poduzetničke sklonosti studenata između različitih visokoškolskih ustanova i različitih zemalja.
Anketi možete pristupiti putem sljedeće poveznice:

Unaprijed zahvaljujemo na vašem sudjelovanju!
U slučaju dodatnih pitanja, stojim na raspolaganju!
S poštovanjem,
Borna Buljan, mag. oec.
Koordinator GUESSS 2023 projekta za Republiku Hrvatsku
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru
Ul. Franje Tuđmana 24i, 23000 Zadar
Tel: +385 23 345 061
Mail: bbuljan@unizd.hr
Web stranica
Više o GUESSS projektu možete pronaći na poveznici

 

Reakreditacija na Sveučilištu u Zadru - 21. studenog 2023.

Poštovani studenti,

Sveučilište u Zadru prolazi postupak reakreditacije, koji provodi Agencija za znanost i visoko obrazovanje. U tu svrhu naše Sveučilište posjetit će Stručno povjerenstvo. Obvezan su dio protokola posjeta odvojeni sastanci s upravom visokog učilišta, predstavnicima nastavnog osoblja i studentima. 
Stoga vas ljubazno molimo da se u utorak, 28. studenoga 2023. g. s početkom u 13:30 sati u što većem broju odazovete na sastanak sa Stručnim povjerenstvom koje bi željelo čuti i vaš glas. Sastanak će se održati u dvorani PDS-a (2.3) na 2. katu zgrade Rektorata, Mihovila Pavlinovića 1.

Više o samom postupku reakreditacije možete pronaći na mrežnoj stranici Agencije za znanost i visoko obrazovanje 

Unaprijed hvala na suradnji
 

 

Natječaj za dodjelu Pohvala Odjela za sociologiju - 16. studenog 2023.

Odluka o raspisivanju natječaja za dodjelu pohvala uspješnim studentima Odjela za sociologiju dostupna je ovdje. Kriterije za dodjelu pohvala uspješnim studentima pronađite u Pravilniku o dodjeli pohvala uspješnim studentima.

Prijave se šalju e-mailom tajništvu Odjela za sosiologiju (nkrizman@unizd.hr) do 8. prosinca 2023.

 

Prijave za CEEPUS mobilnost unutar mreže ''Soc4Soc'' - 16. listopada 2023.

Trenutno je otvoren natječaj unutar naše CEEPUS mreže "Sociology for Societies - Understanding socio-cultural changes in contemporary societies - Soc4Soc" za mobilnosti koje će se realizirati u ljetnom semestru ove akademske godine.
Stipendije su namijenjene nastavnicima/ama i studentima/cama (preddiplomskog, diplomskog i doktorskog studija).
Mobilnost u okviru mreže ostvaruje se kroz redovne CEEPUS natječaje, a rok za prijavu na natječaj za mobilnost u ljetnom semestru akademske godine 2023./2024. je 31. listopada 2023. godine.
Uz Odjel za sociologiju, Sveučilišta u Zadru, partnerske institucije su: Odjel za sociologiju, Sveučilište u Grazu (Austrija), Odjel za sociologiju, Sveučilište Masaryk, Brno (Češka Republika), Odjel za sociologiju, Filozofski fakultet, Sveučilište u Ljubljani (Slovenija), Odjel za sociologiju, Sveučilište u Mariboru (Slovenija), Odjel za sociologiju, Sveučilište u Novom Sadu (Srbija), Odjel za sociologiju i Odjel za sociologiju, Sveučilište u Splitu (Hrvatska).
Molim sve zainteresirane za mobilnost da mi se jave u što kraćem roku kako bi lakše koordinirali mobilnosti unutar mreže.
Više informacija o prijavi možete pronaći ovdje https://www.ceepus.info/
 

 

Početak nastave kod mr. sc. Ratka Čorića - 2. listopada 2023.

Nastava iz Klasičnih socioloških teorija: pozitivistički pristupi započet će u ponedjeljak, 9. 10. prema rasporedu (9-11).

 

Početak nastave kod doc. dr. sc. Dražena Cepića - 2. listopada 2023.

Nastava na kolegiju Uvod u znanstveno komuniciranje započinje u srijedu 4.10., u 16h, u TŠ-004.
Nastava na kolegiju Sociologija identiteta započinje 18.10., u 13h, u TŠ-001.
 

 

EU-CONEXUS program izbornih kolegija (Minorse). - 7. rujna 2023.


Otvorene su prijave na EU-CONEXUS programe izbornih kolegija (Minorse) Sveučilišta u Zadru za zimski semestar akademske godine 2023./2024. 

Minorsi su dodatni izborni kolegiji koji ne ulaze u našu kvotu predmeta na studijskom programu sociologije, a biraju se na osnovu preferencija studenata, sukladnosti studijskog programa i tema unutar kolegija te preduvjeta za upis.

Prijaviti se mogu svi zainteresirani studenti prijediplomskih studija, bez obzira na godinu studija i studijsko usmjerenje, uključujući i izvanredne studente.
Specifičnost Minorsa je u tome što se nastava odvija virtualno. Na taj način možete istovremeno biti student Sveučilišta u Zadru i jednog ili više partnerskih sveučilišta pri čemu ostvarujete virtualnu (i/ili hibridnu) mobilnost koja se evidentira u dopunskoj ispravi o studiju.
 
Svaki položeni kolegij ulazi u dopunsku ispravu o studiju, a izborne predmete možete upisati kao dodatne ECTS-e (kao dodatak predmetima predviđenim vašim studijskim programom) ili kao dio studijskog programa (umjesto nekog od izbornih predmeta s vašeg matičnog odjela uz prethodni dogovor s odjelnim ECTS koordinatorom). Ako uspješno završite cijeli program (30 ECTS-a) dobit ćete potvrdnicu (tzv. Minors certificate).
 
Sve detalje o upisima možete pronaći na linku

 

Poziv na sudjelovanje u istraživanju - 15. ožujka 2023.

Za potrebe diplomskog rada studentica Marta Keglević, studentica pete godine Sociologije i Engleskog jezika i književnosti na FF u Osijeku, provodi istraživanje na temu "Menstrualno siromaštvo u kontekstu obrazovanja i ekološke održivosti" pod mentorstvom prof. dr. sc. Hrvoja Lepeduša i izv. prof. dr. sc. Anite Dremel. 

Anketa je u potpunosti anonimna i prethodno je zadovoljila kriterije Etičkog povjerenstva FFOS-a, a može joj se pristupiti na poveznici(vrijeme popunjavanja je oko 10 minuta)
 

 

OBAVIJEST - 1. ožujka 2023.

Mole se studenti/ice koji su izabrali  doc. dr. sc. Dražena Cepića za mentora završnog i diplomskog rada, da dođu na na konzultacije 8.3. u 12 sati.

 

OBAVIJEST - 27. veljače 2023.

Raspodjela mentora/ica

 

OBAVIJEST - 27. veljače 2023.

Mole se studenti/ice koji su izabrali  mr. sc. Ratka Čorića za mentora završnog rada, da dođu na na konzultacije 6.3. u 11 sati.

 

 

Projekt – mobilnost – poziv za studente/ice - 29. studenog 2022.

NATJEČAJ ZA SUDJELOVANJE U PROJEKTU „NEUSTRAŠIVA POLITIKA: MUNICIPALISTIČKI POKRETI“

Odjel za sociologiju Sveučilišta u Zadru, Odsjek za ekonomiju Sveučilišta u Barceloni te Institut za europske urbane studije Sveučilišta Bauhaus u Weimaru surađuju na Erasmus+ BIP (Blended Intensive Program) projektu o municipalističkim pokretima, odnosno pokretima usmjerenima na jačanje lokalne razine upravljanja zajednicama.

Municipalistički se pokreti zalažu da se odluke o važnim pitanjima za zajednicu donose u samim tim zajednicama te da ti procesi odlučivanja budu inkluzivni na način da obuhvaćaju što više aktera iz zajednice. Srž municipalističkih pokreta čini ideal upravljanja „odozdo“, od strane „običnih“ ljudi.

U okviru projekta 5 studenata/ica Odjela za sociologiju, koji studiraju na diplomskoj razini studija, sudjelovat će tijekom ljetnog semestra 2022./2023. godine u on-line susretima s kolegama/icama iz Barcelone i Weimara, a koji će biti posvećeni teoriji i praksi municipalističkih pokreta. Dodatno, u periodu od 30. 04. 2023. do 12. 05. 2023., ti će studenti s kolegama iz Barcelone i Weimara provesti istraživanje manjeg opsega o municipalističkim inicijativama u Zagrebu. Provedeno istraživanje može biti i sastavni dio diplomskog rada. 

Za sudjelovanje u projektu dodjeljuje se 5 ECTS boda, a troškovi sudjelovanja u projektu pokriveni su projektnim sredstvima. Bodovi se upisuju u dopunsku ispravu o diplomi.

Pozivamo studentice i studente da se prijave za sudjelovanje u projektu. 

Uvjeti natječaja su:
-upisan diplomski studij sociologije na Odjelu za sociologiju Sveučilišta u Zadru;
-poznavanje engleskog jezika na razini B2;
-pozitivno ocijenjeno motivacijsko pismo (do 500 riječi o motivaciji za sudjelovanjem u projektu). 

Prednost pri odabiru sudionika/ica u projektu imat će studenti/ce koji/e nemaju prethodnog iskustva sudjelovanja u Erasmus programima studentske razmjene. 

Molimo zainteresirane studentice i studente da svoje prijave (1. životopis, 2. dokaz o poznavanju engleskog jezika (npr. prijepis ocjena iz kolegija na engleskom jeziku), 3. motivacijsko pismo) pošalju izv. prof. dr. sc. Karin Doolan na kdoolan@unizd.hr 

Rok za prijave: 12. 12. 2022.
Odluka o sudionicima/cama biti će donesena do 16. 12. 2022. 
O rezultatima natječaja će svi sudionici biti obaviješteni putem elektroničke pošte.
 

 

Natječaj za dodjelu Pohvala Odjela za sociologiju - 16. studenog 2022.

Odluka o raspisivanju natječaja za dodjelu pohvala uspješnim studentima Odjela za sociologiju dostupna je ovdje. Prijave su do 7. prosinca 2022. Kriteriji za dodjelu pohvala uspješnim studentima dostupni su ovdje

 

OBAVIJEST - 14. studenog 2022.

Nastava iz predmeta Kultura, modernizacija i globalizacija odgađa se zbog bolesti nastavnika izv. prof. dr. sc. Svena Marcelića.

 

POZIV - 11. studenog 2022.

Are you ready for a once in a lifetime summer school experience?

Challenge your understanding of the world and immerse yourself in a cutting-edge international academic environment.

Already curious? Watch our short clip here.
Graz International Summer School Seggau 2023 (GUSEGG)
For internationally oriented, highly motivated students from all disciplines and all levels.

Conflict, Challenge and Change:

STATE – SOCIETY – RELIGION

July 2 – July 15, 2023
Seggau Castle, Leibnitz, Austria

  • 2-week summer university with a unique campus atmosphere
  • Lectures, 7 individual seminars, evening events
  • Discussions and networking opportunities with international lecturers and students
  • All-inclusive package (tuition, meals, accommodation, extra-curricular program, Graz excursion)
  • 6 ECTS credits for participation and seminar paper
  • Developing skills in documentary production, academic, and creative writing
  • Publishing opportunity in Off Campus: Seggau School of Thought publication series

Application Deadline: January 31, 2023
 
Detailed information about the summer school program:

Detailed information about the summer school program:
 GUSEGG - Office of International Relations (uni-graz.at)
 Graz International Summer School Seggau
 @gusegg_graz
Apply now and experience two unforgettable weeks in Europe!

 

 

POZIV - 31. listopada 2022.

Prijave za CEEPUS mobilnost unutar mreže ''Soc4Soc'' - 14. listopada 2022.

U tijeku su prijavite za CEEPUS mobilnost unutar mreže "Soc4Soc"
Odjel za sociologiju koordinator je sociološke CEEPUS mreže pod nazivom "Sociology for Societies - Understanding socio-cultural changes in contemporary societies - Soc4Soc".
Ova mreža omogućava studentima preddiplomskog, diplomskog i doktorskog studija da jedan semestar studiraju na nekom od partnerskih sveučilišta. Uz Odjel za sociologiju, Sveučilišta u Zadru, partnerske institucije su:
•    Odjel za sociologiju, Sveučilište u Grazu (Austrija),
•    Odjel za sociologiju, Sveučilište Masaryk, Brno (Češka Republika),
•    Odjel za sociologiju, Filozofski fakultet, Sveučilište u Ljubljani (Slovenija),
•    Odjel za sociologiju, Sveučilište u Mariboru (Slovenija),
•    Odjel za sociologiju, Sveučilište u Novom Sadu (Srbija),
•    Odjel za sociologiju, Fakultet političkih znanosti, Sveučilište u Sarajevu (BIH) i
•    Odjel za sociologiju, Sveučilište u Splitu (Hrvatska).
Mobilnost u okviru ove mreže ostvaruje se kroz redovne CEEPUS natječaje, a rok za prijavu na natječaj za mobilnost u ljetnom semestru akademske godine 2022./2023. je 31. listopada 2022. godine.
Molimo sve zainteresirane za mobilnost da se prije prijave jave koordinatorici mreže doc. dr. sc. Željki Zdravković putem elektroničke pošte (zzdravko@unizd.hr).
Više informacija o prijavi možete pronaći ovdje

 

POZIV na obrazovni sajam - 10. listopada 2022.

Institut za razvoj obrazovanja (IRO) i ove godine organizira Sajam visokog obrazovanja i stipendija (SAS), najveći obrazovni sajam u Hrvatskoj i regiji čiji je cilj da informacije o studiranju u Hrvatskoj i inozemstvu budu dostupne svim učenicima, studentima, roditeljima i nastavnom osoblju. Posjetitelji mogu doznati više o studijskim programima, uvjetima za upis željenog studija, kao i  mogućnostima financijske potpore za studij.

Ove jeseni SAS će se održati virtualno, i to u srijedu, 12. listopada, od 12 do 18 sati. Na Sajmu sudjeluje više od 20 obrazovnih ustanova i drugih organizacija. Uz državne institucije i jedinice regionalne i lokalne uprave, tu su sveučilišta, veleučilišta, fakulteti, visoke škole, strani kulturni centri i veleposlanstva. Posjetitelje Sajma tako očekuju zanimljive informacije o mogućnostima studiranja u Hrvatskoj, Sloveniji, Austriji, Slovačkoj, Francuskoj, Španjolskoj, Malti, Velikoj Britaniji, Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi. S predstavnicima izlagača posjetitelji mogu razgovarati između 16 i 18 sati.
Ovogodišnji SAS naglasak će staviti na područje STEM-a te struka u kojima je STEM skriven. Naime, znanost, tehnologija, inženjerstvo i matematika, tj. akademske discipline koje čine akronim STEM, iznimno su važne za mnoge poslove današnjice i budućnosti, pa čak i one koji se na prvu ne čine s njima povezani.  Stoga posjetitelje pozivamo da se uključe i u bogat popratni program, iz kojeg izdvajamo sljedeće panele i razgovore: „STEM studiji Sveučilišta u Zadru“, „Logopedija- zanimanje budućnosti“ u suradnji sa Sveučilištem u Rijeci, „35 godina Erasmusa“ u suradnji s AMPEU, „Doznaj što ti treba za upis studija u inozemstvu!“ obrazovne savjetnice iz Instituta za razvoj obrazovanja te „Što studirati i kako to financirati?“ u suradnji s Ekonomskom klinikom.
I ove godine organizaciju Sajma podupiru Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, Agencija za mobilnost i programe EU , Sveučilište u Rijeci, Primorsko-goranska županija, Grad Zadar, Grad Zagreb i Grad Rijeka.

Svi zainteresirani mogu besplatno sudjelovati na sajmu uz prethodnu prijavu preko sljedeće poveznice, za dodatne informacije kontaktirajte voditeljicu Sajma, dr.sc. Anu Skledar Matijević, askledar@iro.hr  ili na telefon (01) 4555 151

 

 

 

 

Predstavljanje rada Studentskog savjetovališta 10. listopada 2022. u 14 sati, Svečana dvorana - 5. listopada 2022.

Pozivamo sve studentice i studente prve godine studija na predstavljanje rada Studentskog savjetovališta u ponedjeljak 10. listopada u 14 sati u  Svečanoj dvorani Sveučilišta (Obala kralja Petra Krešimira IV., br. 2).
O kvaliteti podrške profesionalnom i osobnom razvoju  koju pružamo u savjetovalištu najbolje svjedoče preporuke  stotina studenata koji su nas posjetili kao i stalno rastući interes za naše aktivnosti.
Ovom prilikom saznat ćete kako možete ostvariti pravo na prilagodbu načina studiranja, kako se javiti za individualno savjetovanje, koje vam korisne i zabavne radionice nudimo tijekom godine kao i na koji način možete postati volonter Studentskog savjetovališta.
Radujemo se susretu s vama i želimo vam uspjeh u studiju.

Studentsko savjetovalište
Više informacija o savjetovalištu
 

 

POZIV - 6. lipnja 2022.

Goethe-Instituti jugoistočne Europe nastavljaju s projektom EthicAI=LABS i ovim putem pozivaju na razgovor i raspravu.
 
U sklopu projekta 14. lipnja u 18 sati na platformi YouTube održat će se razgovor s Inke Arns, kustosicom izložbe House of Mirrors: Artificial Intelligence as Phantasm u umjetničkom centru Hartware MedienKunstVerein. U razgovor u kojem će sudjelovati sudionici ovogodišnjeg projekta moći će se uključiti i publika.
 
Izložba uključuje više od 20 umjetnika koji su se bavili umjetnom inteligencijom i tehnologijom koja je postala dio naše svakodnevice – od prepoznavanja lica, pametnih kućanskih uređaja i samovozećih automobila do dubljih političkih i socioekonomskih utjecaja na odnos između čovjeka i stroja. U izložbi se klišeji o AI koriste kao prilika za razgovor o problemima kao što su prikriven fizički rad, algoritamska pristranost i diskriminacija, problem kategorizacije i klasifikacije i naša maštanja o umjetnoj inteligenciji.  
Razgovor će se održati na engleskom jeziku.
 

 

 

OBAVIJEST - 6. lipnja 2022.

Hrvatska akademska zajednica Ekonomskog fakulteta organizira novu edukativnu konferenciju pod nazivom Cool tura, koja će se održati 09.
i 10. lipnja na Filozofskom fakultetu u Zagrebu s prijenosom online. Na ovoj šarenoj edukaciji svoje će iskustvo podijeliti najpoznatija i najkreativnija lica poput glumaca iz naših najgledanijih serija, pjevača, redatelja, naših plesnih zvijezdi koje smo pratili svake nedjelje te brojni, brojni drugi… Nadamo se kako će omogućiti sudionicima pogled u zabavniju stranu umjetnosti, a naši sponzori su se pobrinuli kako bi to uistinu i osjetili. Organizirat će se tombola na kojoj će se moći osvojiti karte za muzeje i kazališta.

Više informacija o samom događaju možete saznati na našim društvenim mrežama Facebook i Instagram 
Prijavljujete se putem obrasca, a praćenje edukacije potpuno je besplatno za sve. Po završetku edukacije može se dobiti i certifikat.
 

 

POZIV - 10. svibnja 2022.

Poziv za sudjelovanje na Edukativno-aktivističkoj školi tranzicijske pravde "Gdje si bio/bila 2022.?" u organizaciji Inicijative mladih za ljudska prava. Škola će se održati u Zagrebu od 8. do 10. lipnja 2022. godine. 
 
Sudionici/e škole će imati priliku učiti o ljudskim pravima s posebnim naglaskom na razumijevanje koncepta tranzicijske pravde. U tom okviru dobit će priliku učiti o međunarodnom humanitarnom pravu i nasljeđu Međunarodnog kaznenog suda za bivšu Jugoslaviju,  steći znanja o konceptima i praksama poput politika i kulture  sjećanja te umjetničkim i aktivističkim doprinosima u području odgovornog suočavanja s prošlošću.

Na školi će predavati domaći i međunarodni stručnjaci, a sudionici/e će također imati priliku upoznati mlade aktiviste i aktivistkinje koji djeluju u području tranzicijske pravde.
 
Ovdje se nalazi poveznica s detaljima prijave. Prijave traju do srijede, 18. svibnja. 


 

 

POZIV - 5. svibnja 2022.

Poziv na besplatan online edukacijski program 'Praktičar_ka socijalnih inovacija' namijenjen mladima u dobi od 21 do 30 godina, koji su na završnim godinama društvenih i humanističkih studija ili su završili ta usmjerenja, a trenutno nisu nezaposleni u struci.
 
Kroz ovaj intenzivan program od ukupno 150 radnih sati, na kojem je do sad sudjelovalo stotinjak mladih, pružamo usavršavanje postojećih i usvajanje novih metoda rada, pristupa problemima, vještina i znanja u području definiranja proglema, istraživanja potreba, socijalnih inovacija, design thinkinga, oblikovanja projekta, izrade poslovnog plana i sl.
 
Poziv za zainteresirane otvoren je do 13. svibnja, a program kreće 17. svibnja te će trajati do 14. srpnja 2022. 
Više informacija dostupno je na ovoj poveznici


 
 

 

POZIV - 12. travnja 2022.

Natjecanje „Start It Up powered by Sintezis Startup Studio" projekt je u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije (HSA), namijenjen je mladim i budućim poduzetnicima s glavnim ciljem edukacije i pružanja financijske pomoći pri pokretanju vlastitog start up-a.  
Kroz četiri jednodnevne radionice, timovi će imati priliku educirati se o pokretanju vlastitog poslovanja i istaknuti se kroz razne izazove, a na završnom natjecanju najbolja ideja osvaja 15.000,00 kn. 
Prijave na natjecanje odvijaju se u dva kruga, prvi krug prijava zatvara se već 11. travnja, a drugi 18. travnja.  
Prijavite svoje ideje ispunjavanjem obrasca  i napravite korak ka uspjehu! 
Za više informacija i hodogram aktivnosti posjetite event 
 

 

POZIV - 12. travnja 2022.

Natjecanje „Start It Up powered by Sintezis Startup Studio" projekt je u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije (HSA), namijenjen je mladim i budućim poduzetnicima s glavnim ciljem edukacije i pružanja financijske pomoći pri pokretanju vlastitog start up-a.  
Kroz četiri jednodnevne radionice, timovi će imati priliku educirati se o pokretanju vlastitog poslovanja i istaknuti se kroz razne izazove, a na završnom natjecanju najbolja ideja osvaja 15.000,00 kn. 
Prijave na natjecanje odvijaju se u dva kruga, prvi krug prijava zatvara se već 11. travnja, a drugi 18. travnja.  
Prijavite svoje ideje ispunjavanjem obrasca  i napravite korak ka uspjehu! 
Za više informacija i hodogram aktivnosti posjetite event 
 

 

OBAVIJEST - 23. ožujka 2022.

Studentsko savjetovalište organizira novi ciklus radionica „Podrška studentima u javnom izlaganju", a prva radionica iz tog ciklusa pod nazivom "Prezentacijske vještine" održat će se idući ponedjeljak 28. ožujka u 14:00h u prostoru Code Huba. 

Obvezna je prijava putem poveznice, a više informacija potražite ovdje.
Na našem Facebook profilu i Instagramu studenti mogu pratiti i sve naše buduće aktivnosti, a kojih će biti pregršt u mjesecima koji slijede.
 

 

POZIV - 15. ožujka 2022.

Studentska pravobraniteljica Sveučilišta u Zadru provodi anketu na temu prava i mogućnosti studenata našeg Sveučilišta. Pozivamo studente da sudjeluju u anketi

 

POZIV - 8. ožujka 2022.

Goethe-Instituti jugoistočne Europe i ove godine surađuju na projektu EthicAI=LABS. Prijaviti se mogu stručnjaci i studenti iz područja umjetnosti, humanističkih znanosti i IT-a, a koje zanimaju i imaju iskustva u području umjetne inteligencije, strojnog učenja, podatkovnim znanostima, filozofiji, etici, psihologiji, politici, umjetnosti, kulturi i društvenom aktivizmu. Rok za prijavu je 25.3.2022. Više informacija o projektu 

 

POZIV - 22. veljače 2022.

Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije provodi projekt pod nazivom „Akademija regionalnoga razvoja i fondova EU" čiji je cilj promicanje europskih politika te informiranje i edukacija studentske populacije o mogućnostima korištenja fondova Europske unije kao i brojnim mogućnostima koje proizlaze iz EU fondova i Programa Unije.
Kroz različite aktivnosti te predavanja i radionice polaznici Akademije će upoznati sustav EU fondova te će ujedno imati priliku sudjelovati u raznim informativnim događanjima o EU fondovima, raditi na pripremi promotivnih materijala, kreirati sadržaj za društvene mreže te se upoznati s projektima na lokalnoj i regionalnoj razini kao i s radom regionalnih razvojnih agencija. Po završetku provedbe svih aktivnosti, polaznici dobivaju potvrdu o sudjelovanju u Akademiji regionalnoga razvoja i fondova EU.  
 
Sudjelovanje u projektu je besplatno, a prijaviti se mogu studenti preddiplomskih i diplomskih sveučilišnih studija kao i studenti preddiplomskih i specijalističkih diplomskih stručnih studija.
 
Prijave za sudjelovanje otvorene su do 13. ožujka 2022. godine do 23:59 sati, a detaljnije informacije o uvjetima i načinu prijave nalaze se na sljedećoj poveznici: ARRFEU.
 

 

OBAVIJEST - 17. veljače 2022.

Završni rad / diplomski rad - dodjela mentora/ice

Na sljedećim se poveznicama mogu pronaći završni popisi dodjele mentora/ica:

- za završni rad 

- za diplomski rad 

S obzirom da je izrada završnog / diplomskog rada organizirana kao kolegij, nastava započinje s početkom ljetnog semestra.

Svaki će mentor/ica uspostaviti kontakt sa svojim kandidatima/kinjama te dogovoriti ritam i način rada.

 

POZIV - 7. veljače 2022.

Obrazovna akcija pod nazivom „50 tečajeva za studente za 50 godina Srca" koja je započeta prošle godine povodom obilježavanja 50 godina Srca, traje još do kraja travnja ove godine i njome se obilježava 50 godina tradicije obrazovnih aktivnosti u Srcu.

Obrazovnom akcijom Srce omogućava studentima besplatno pohađanje jednog od pet tečajeva za koje se inače plaća naknada. 

Pozivamo studente na dodatno usavršavanje u okviru ove jedinstvene akcije. 

Akcija je namijenjena studentima visokih učilišta svih razina studija.

Obrazovna akcija uključuje pet tečajeva koji se održavaju svaki mjesec do kraja travnja 2022. godine, a to su:  
•    Uvod u HTML (12 školskih sati)
•    Osnove rada u WordPressu (12 školskih sati)
•    Osnove programiranja (Python) (16 školskih sati)
•    Osnove rada s alatima za grafički dizajn (Inkscape, GIMP) (16 školskih sati)
•    Upoznavanje sa sintaksom jezika R i njegova primjena u osnovnoj statističkoj i grafičkoj analizi podataka (20 školskih sati).
Tijekom razdoblja održavanja akcije svaki se student besplatno može prijaviti na jedan od tečajeva s popisa. U slučaju popunjavanja raspoloživih mjesta zainteresirani polaznici se mogu prijaviti na listu čekanja.

Raspored tečajeva u ožujku bit će objavljen 9. veljače 2022. na stranici akcije „50 tečajeva za studente za 50 godina Srca" na kojoj ćemo i nadalje objavljivati termine održavanja tečajeva u okviru ove akcije.
Na tečajeve se prijavljuje isključivo putem sustava za prijavu na tečajeve abc.srce.hr. Prijave se obrađuju prema redoslijedu pristizanja. Zainteresirani polaznici se na sustav za prijavu trebaju prijaviti uporabom elektroničkog identiteta iz sustava AAI@EduHr.

Osim tečajeva u okviru akcije, studentima su na raspolaganju i besplatne jednodnevne radionice o uporabi uredskih alata i multimedijskih programa, kao i brojni tečajevi koje studenti mogu pohađati po posebno povoljnim cijenama. Prijava na sve radionice i tečajeve također se obavlja putem sustava za prijavu na tečajeve abc.srce.hr.

Tečajevi i radionice održavaju se u online okruženju uz vodstvo predavača. Za sudjelovanje na tečajevima potrebno je imati na raspolaganju računalo s omogućenim pristupom internetu te slušalice i mikrofonom.

Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu, Srce 


 

 

OBAVIJEST - 3. veljače 2022.

Dodjela mentora za završni ili diplomski rad
Mole se studenti/ce iz ranijih akademskih godina kojima nisu dodijeljeni mentori/ce za završni ili diplomski rad, da se jave doc. dr. sc. Željki Zdravković, zzdravko@unizd.hr radi uvrštavanja na ovogodišnji popis. 
Studenti/ce iz tekuće akademske godine će dobiti informaciju na adresu elektroničke pošte. 
 

 

OBAVIJEST - 3. veljače 2022.

Završni rad / diplomski rad - dodjela mentora/ice

Na sljedećim se poveznicama mogu pronaći završni popisi dodjele mentora/ica:

- za završni rad 

- za diplomski rad 

S obzirom da je izrada završnog / diplomskog rada organizirana kao kolegij, nastava započinje s početkom ljetnog semestra.

Svaki će mentor/ica uspostaviti kontakt sa svojim kandidatima/kinjama te dogovoriti ritam i način rada.

 

 

POZIV - 3. veljače 2022.

Postani Buddy ESN-a Zadar
Voliš se zabavljati, stjecati nova iskustva i upoznavati ljude iz cijelog svijeta?
Super!!! Imaš sve što treba jednom Buddyju.
O čemu je riječ?

ESN Buddy System je međunarodni program čija je svrha zbližavanje erasmus studenata sa lokalnim studentima. 
Buddy je osoba koja pomaže Erasmus studentu prije i za vrijeme njegova dolaska. Pomaže mu/joj oko snalaženja u novoj sredini i svemu ostalom neophodnom za vrijeme boravka u Zadru. 
Kako postati Buddy?
Sve što trebaš napraviti je instalirati jednostavnu aplikaciju na mobitelu i registrirati se.
Naši administratori će te spojiti sa erasmus studentom koji ti najviše odgovara na temelju tvojih i njegovih preferencija koje upisuješ prilikom prijave u aplikaciju.
 
Ovdje se nalazi link  za Papaya registraciju, a to možeš učiniti i putem Trgovina Play, samo upiši Papaya (ESN) i klikni instaliraj. Nakon što je instaliraš slijedi upute iz kratke prezentacije . 

 

 

POZIV - 3. veljače 2022.

Postani Buddy ESN-a Zadar
Voliš se zabavljati, stjecati nova iskustva i upoznavati ljude iz cijelog svijeta?
Super!!! Imaš sve što treba jednom Buddyju.
O čemu je riječ?

ESN Buddy System je međunarodni program čija je svrha zbližavanje erasmus studenata sa lokalnim studentima. 
Buddy je osoba koja pomaže Erasmus studentu prije i za vrijeme njegova dolaska. Pomaže mu/joj oko snalaženja u novoj sredini i svemu ostalom neophodnom za vrijeme boravka u Zadru. 
Kako postati Buddy?
Sve što trebaš napraviti je instalirati jednostavnu aplikaciju na mobitelu i registrirati se.
Naši administratori će te spojiti sa erasmus studentom koji ti najviše odgovara na temelju tvojih i njegovih preferencija koje upisuješ prilikom prijave u aplikaciju.
 
Ovdje se nalazi link  za Papaya registraciju, a to možeš učiniti i putem Trgovina Play, samo upiši Papaya (ESN) i klikni instaliraj. Nakon što je instaliraš slijedi upute iz kratke prezentacije . 

 

 

OBAVIJEST - 1. veljače 2022.

Otvoren je natječaj Studentskog zbora za financiranje studentskih projekata, programa i studentskih udruga. 

Studentski zbor planira edukaciju apliciranja na natječaj za studentske projekte 18. veljače 2022. godine u 18 sati na koju se možete prijaviti preko poveznice.

 
 

 

OBAVIJEST - 28. siječnja 2022.

Došlo je do promjene u načinu pokretanja postupka za prilagodbu načina studiranja za studente čiji zdravstveni status kolidira s izvršavanjem studentskih obveza, odnosno zahtjeva specifičan pristup studiranju. Napravljen je obrazac koji je dostupan na poveznici , a kojeg student treba popuniti nakon čega mu se mi povratno javljamo.

 

POZIV - 19. siječnja 2022.

Kluba studenata sociologije „Diskrepancija" zagrebačkog Filozofskog fakulteta u ožujku organizira simpozij na temu rizika i nesigurnosti pod nazivom „Društvo rizika: promišljanje nesigurnosti u globaliziranom svijetu" održati od 23. do 25. ožujka na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.

Ovim simpozijem nastojimo pod sociološko povećalo staviti socijalne dimenzije izazova koji nas danas okružuju te pronaći neke odgovore na njih. Dva koncepta objedinjena u jednu granu sociologije, koja se posebno dotiču ove tematike, svakako su rizik i nesigurnost, zbog čega smo im odlučili posvetiti posebnu pozornost postavljajući ih u središte simpozija.

Bili bismo počašćeni kada biste svojom prisutnošću obogatili ovaj skup i pozivamo vas da se upoznate s Pozivom za prijavu na simpozij koji možete pronaći u prilogu. Odvažite li se potom na tematsko izlaganje, prijaviti se možete ovdje. Službeni jezik simpozija je hrvatski, no izlaganja se mogu održati i na engleskom jeziku. Sve druge detalje i moguće izmjene možete saznati putem naših društvenih mreža, Facebook , Instagram i na našoj mrežnoj stranici.

 

 

POZIV - 19. siječnja 2022.

Inicijativa mladih za ljudska prava poziva na besplatni online edukacijski program 'Praktičar_ka socijalnih inovacija'.

Riječ je o neformalnom obrazovnom programu u trajanju od 150 sati kojeg je u prve dvije generacije uspješno završilo preko 60 mladih iz cijele Hrvatske. Program je namijenjen studenticama i studentima završnih godina društveno-humanističkih usmjerenja te onim mladima koji su nedavno diplomirali na tim studijima, a trenutno su nezaposleni ili ne rade u struci. Posebno nam je drago što smo do sad u programu imale i mlade osobe koje pripadaju određenim ranjivim skupinama, poput gluhe kolegice koja je tijekom cijelog programa sudjelovala uz svoju prevoditeljicu. Vjerujemo da smo takvim inkluzivnim pristupom svi naučili više o tome kako bolje međusobno komunicirati, usprkos našim razlikama.

Neke od tema koje obrađujemo s našim polaznicama i polaznicima u sklopu programa su: istraživačke metode i intervjuiranje bazirano na empatiji, implementacija, praćenje i izvještavanje projekata, izrada projektnog prijedloga i projektnog plana, izvori financiranja za socijalne inovacije, Social Business model i dr. Neke od tema kojima su se pojedine grupe bavile odnosile su se na mentalno zdravlje, rješavanje stambenog zbrinjavanja za mlade, pomoć starijim osobama u nepristupačnim sredinama, položajem asistenata u nastavi, pružanje podrške roditeljima u odgoju djece osmišljavanjem interaktivnih mobilnih aplikacija i sl.
 
Cilj ove edukacije jest pružiti mladima korisne vještine i znanja koje će im pomoći u osmišljavanju socijalne inovacije za problem koji unutar radnih grupa identificiraju kao aktualni društveni problem, a koje će im i kasnije koristiti na njihovom budućem radnom mjestu.

Kroz online predavanja koristit će se brojni digitalni alati te je riječ o interaktivnoj vrsti edukacije koja se bazira na grupnom radu. 

Rok za prijavu je 24.1. do ponoći. 

Trajanje programa od 27.1. do 14.4.2022.

Sve informacije dostupne su na poveznici

 

 

OBAVIJEST - 14. prosinca 2021.

Dodjela pohvala studenticama Sociologije - čestitke

Odjel za sociologiju donio je odluku da se za ak. god. 2020. /2021. pohvale sljedeće studentice:

Karolini Štefok, za uspješnost u studiranju po godinama na preddiplomskom studiju

Ines Horvat, za uspješnost u studiranju za završen studij

Njihov vrijedni rad te primjena i razumijevanje sociologije unaprjeđuje cijeli studij. Zajednički rad studenata/ica i nastavnika/ca na Odjelu za sociologiju međusobno nas obogaćuje u akademskom, znanstvenom, ali i ljudskom smislu. Čestitamo kolegicama!

Dodjela pohvala održati će se u sklopu Otvorenog dana sociologije 16. prosinca 2021.

Tekst cjelovite odluke može se naći ovdje

 

OBAVIJEST - 19. studenog 2021.

Online predavanje za studente pod naslovom „COVID-19 – što nam je činiti?!“ 

U ponedjeljak, 22. studenoga 2021. s početkom u 19h prof. dr. sc. Boris Dželalija (specijalist infektologije) i izv. prof. dr. sc. Alan Medić (specijalist epidemiologije) će održati online predavanje za studente pod naslovom „COVID-19 – što nam je činiti?!“.

Poveznica (Meeting ID: 832 2558 4109,Passcode: 914661)
 

 

 

Natječaj za dodjelu Pohvala Odjela za sociologiju - 10. studenog 2021.

Naječaj za dodjelu pohvala uspješnim studentima Odjela za sociologiju 

Odluka o raspisivanju natječaja za dodjelu pohvala uspješnim studentima Odjela za sociologiju dostupna je ovdje. Prijave su do 6. prosinca 2021. Pravilnik o dodjeli nagrada i pohvala uspješnim studentima u cijelosti je dostupan ovdje

 

OBAVIJEST - 2. studenog 2021.

Studenti druge i treće godine preddiplomskih studija i studenti diplomskih studija Odjela za sociologiju koji se žele prijaviti za stipendiju za izvrsne studente mogu se prijaviti e-mailom u tajništvo Odjela za sociologiju do srijede 17. studenoga 2021. radi preporuke. U prijavi za preporuku (sastavljenoj u Word dokumentu) kratko trebaju napisati koliko imaju bodova prema Pravilniku o dodjeli stipendija i potpora i temeljem čega su ih stekli. Poželjno je navesti i dodatne aktivnosti i/ili postignuća u koje je student bio uključen u prošloj akademskoj godini (npr. studentski projekti, osvojene nagrade i sl.). Nije potrebno slati potvrde u tajništvo. Sve ostale dokumente (kako je navedeno u Natječaju), studenti dostavljaju Sveučilištu u Zadru kroz elektroničku prijavu do 17. studenoga 2021.

Studenti prve godine preddiplomskog studija se prijavljuju kako je navedeno u Natječaju i ne trebaju se prethodno prijavljivati u tajništvo.

 

Poziv za prijavu na FER školu - 25. listopada 2021.

FER škola: feminizam i religija namijenjena je ženama i muškarcima koji žele akademski propitivati svoja uvjerenja, stavove, znanja i prakse o ljudskim pravima i slobodama i koji žele istraživati na koji način rodni stereotipi oblikuju živote žena muškaraca u porodici i društvu.

Više o školi i uvjetima prijave i pohađanja na poveznici.
 

 

Poziv za sudjelovanje u istraživanju - 25. listopada 2021.

Poštovani i dragi studenti,
ova anketa provodi se u sklopu projekta "Hrvatske zaklade za znanosti" EfFICAcY (UIP-2019-04-3580) "Osnaživanje financijske sposobnosti mladih potrošača kroz programe edukacija i bihevioralne intervencije". Ciljevi projekta su praćenje i izvještavanje o financijskoj sposobnosti mladih, a više o projektu možete saznati na www.efficacy.com.hr.
Pristupanje ispunjavanju ankete je u potpunosti dobrovoljno i povjerljivo, odnosno podaci o sudionicima i odgovori na upitnicima drže se na različitim mjestima te istraživači imaju pristup samo anonimiziranim odgovorima. Prikupljeni podaci koristiti će se samo u znanstveno-istraživačke svrhe.
Sudjelovanje u sljedećem krugu prikupljanja podataka može vam donijeti vrijedne nagrade, a za tu svrhu nam je potrebna Vaša e-mail adresa!
Istraživanje zadovoljava sve etičke standarde istraživanja. Za sve upite vezano uz zaštitu podataka obratite nam se na budifin@survey.com.hr. Procijenjeno vrijeme za ispunjavanje ankete je samo 15 minuta.

Online upitnik 
 

 

OBAVIJEST - 1. listopada 2021.

Klasične sociološke teorije: intepretetativni pristupi - ISPIT

Studenti/ce koji bi polagali ispit iz Klasičnih socioloških teorija: intepretetativni pristupi u dodatnom roku, neka se jave na vbarada@unizd.hr do ponedjeljka, 4. 10. 2021. u 11,00h.

Termin ispita će biti objavljen nakon prijava.

 

OBAVIJEST - 28. rujna 2021.

Predmet: Početak nastave u akademskoj godini 2021./2022
Nastava za studente preddiplomskih i integriranih preddiplomskih studija te studente 2. godine diplomskih studija počinje u utorak, 5. listopada 2021..

Nastava za studente 1.godine diplomskih studija počinje u ponedjeljak 11. listopada 2021. godine.

Obavijest o prijemu studenata 1. godine i početku nastave za sve studije
 

 

OBAVIJEST - 20. srpnja 2021.

OBAVIJEST - 28. lipnja 2021.

Obavijest vezano za javni poziv za prijavu za posao popisivača/ice i kontrolora/ice u drugoj fazi provedbe Popisa stanovništva koja bi se odvijala u dvije faze:
 - od 13. rujna do 26. rujna 2021. samostalnim popisivanjem stanovništva kroz sustav e-Građani i
 - od 27. rujna do 17. listopada 2021. gdje popisivači/ice obavljaju popisivanje svih popisanih jedinica koje se nisu samostalno popisale, putem osobnog intervjua sa stanovništvom pomoću elektroničkih uređaja te obavljaju kontrolu podataka prikupljenih u prvoj fazi Popisa.

Studenti su prepoznati kao izvrsni popisivači, pa se i mi nadamo da će veći broj naših studenata/ica biti angažirani kao popisivači/ice i tijekom provedbe Popisa stanovništva 2021

Zainteresirani kandidati/kinje za sudjelovanje u Popisu trebaju na mrežnoj stranici Popisa popuniti prijavu. Rok za podnošenje prijava je od 23. lipnja do 15. srpnja 2021. godine. 

 

.

 

OBAVIJEST - 8. lipnja 2021.

Tajništvo Odjela za sociologiju neće raditi od 21.6. do 25.6. 2021. zbog korištenja godišnjeg odmora.

 

 

Drugi krug prijava EU-CONEXUS programa izbornih kolegija (Minorsi) - 25. svibnja 2021.

Nakon provedenog prvog kruga organizira se drugi krug prijava na EU-CONEXUS programe izbornih kolegija (Minorse), od ponedjeljka, 24. svibnja do petka, 28. svibnja 2021. putem obrasca dostupnog na poveznici

Kako bi se studentima predstavile sve mogućnosti koje im se nude u sklopu alijanse EU-CONEXUS organizirat će se informativni sastanak putem Zoom platforme. Sastanak će se održati u srijedu 26- svibnja 2021. godine s početkom u 16 sati. 

Poveznica za pristup Passcode: 593155

Za sva dodatna pitanja na raspolaganju Vam stoji administrativna koordinatorica za EU-CONEXUS programe izbognih kolegija (Minorse), Ljerka Morović, mag. (lmorovic@unizd.hr, 023 200 539).

 

Odluka o produženju roka za završetak studija - 30. travnja 2021.

Upitnik LanGuide - 26. travnja 2021.

U sklopu projekta Language guidance tool for improving language knowledge (LanGuide) kojeg financira EU iz sredstava programa Erasmus+ (Call 2019 Round 1 KA2) radi se na izradi alata/aplikacije za unaprjeđivanje jezičnih vještina. Kako bi konačna inačica aplikacije bila što bolja, potrebne su nam određene informacije o vašim potrebama i navikama kod učenja stranih jezika. Za rješavanje upitnika potrebno je otprilike 5 min, no informacije prikupljene putem njega su od iznimne važnosti za razvoj aplikacije. Sve informacije koje prikupimo ovim upitnikom su anonimne i povjerljive i koristi će se za razvoj aplikacije LanGuide. Upitnik će biti dostupan do 30.travnja 2021. pa vas molimo da ga do tada ispunite.

Poveznica na upitnik

 

Poziv na sudjelovanje u istraživanju u okviru projekta GUESS - 16. travnja 2021.

Istraživanje poduzetničkih sklonosti studentske populacije je glavna tema međunarodnog istraživačkog projekta GUESSS (Global University Entrepreneurial Spirit Students' Survey), koje se u redovitim intervalima održava od 2003. godine. Tijekom 8 ciklusa istraživanja provedenih 2018. godine, podaci su se prikupljali u 54 države i na više od 3.000 sveučilišta, čime je prikupljeno više od 208.000 odgovora.

Molimo studente da izdvoje 10-15 minuta svog vremena kako bi pridonijeli međunarodnom istraživanju GUESSS 2021 kojim se ispituju poduzetničke skolonosti, znanja i vještine studentske populacije. 

Vaše sudjelovanje je iznimno važno, budući da će se uspoređivati poduzetničke sklonosti studenata između različitih visokoškolskih ustanova i različitih zemalja.

Anketi možete pristupiti putem sljedeće poveznice.

 

OBAVIJEST - 31. ožujka 2021.

Novi krug prijava na EU-CONEXUS programe izbornih kolegija (Minorse) za zimski semestar akademske godine 2021./2022. Prijave će biti otvorene do 17. svibnja 2021. godine.
Za sva pitanja možete se obratiti akademskoj koordinatorici Minorsa doc. dr. sc. Andrei Tokić (apupic@unizd.hr) i administrativnoj koordinatorici Ljerki Morović, mag. (lmorovic@unizd.hr).

 

OBAVIJEST - 18. ožujka 2021.

Otvoren poziv za ljetnu školu na daljinu - GUSEGG 2021

 

OBAVIJEST o natječaju za dodjelu Rektorove nagrade - 10. ožujka 2021.

Na mrežnim stranicama Sveučilišta u Zadru objavljen je natječaj za dodjelu Rektorove nagrade uspješnim studentima u akademskoj godini 2019./2020. Sukladno novom Pravilniku o dodjeli nagrada i pohvala uspješnim studentima (donesen na sjednici Senata u rujnu 2020. godine), studenti se samostalno prijavljuju za dodjelu  Rektorove nagrade. Mogu se prijaviti redoviti  studenti završnih godina preddiplomskih, diplomskih i integriranih preddiplomskih i diplomskih studija Sveučilišta u Zadru.

Rok za prijavu je 15. ožujka 2021. godine, a studenti se prijavljuju elektroničkim putem preko objavljenog linka

 

OBAVIJEST - 24. veljače 2021.

doc. dr. sc. Dražen Cepić - završni i diplomski rad

Mole se studentice i studenti koji su na završnom ili diplomskom radu kod doc. dr. sc. Dražena Cepića od ak.god. 2020./2021. da se jave na dcepic@unizd.hr radi dogovora (ukoliko to već nisu napravili).

 

OBAVIJEST - 24. veljače 2021.

Nastava iz Naprednih kvalitativnih metoda započinje u petak 26.02. u 13 sati. Molim studentice i studente da nastavi pristupe preko sljedeće Zoom poveznice.

 

OBAVIJEST - 24. veljače 2021.

Nastava iz Suvremenih socioloških teorija: mikro pristupi i mikromakro pristupi započinje u petak 26.02. u 15 sati. Molim studentice i studente da nastavi pristupe preko sljedeće Zoom poveznice.

 

OBAVIJEST - 22. veljače 2021.

Nastava iz izbornog kolegija Urbana sociologija počinje u četvrtak 25.02.2021. u 12h

Nastava iz kolegija Urbana sociologija počinje u četvrtak 25.02.2021. u 12h. Studenti koji su odabrali ovaj kolegij trebaju se javiti nositeljici kolegija doc. dr. sc. Željki Tonković na email adresu: zeljka.tonkovic@unizd.hr radi uputa o održavanju nastave na daljinu.

 

OBAVIJEST - 22. veljače 2021.

Obavijest o održavanju Erasmus+ info dana Ureda za međunarodnu suradnju

Ured za međunarodnu suradnju organizira Erasmus+ info dan povodom otvaranja Erasmus+ natječaja u svrhu studentske razmjene.

S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju, Erasmus+ info dan organizira se preko MS teams-a u tri termina:

  1. Srijeda, 24. veljače od 10,00 – 11,00 sati,
  2. Petak, 26. veljače od 13,00 – 14,00 sati,
  3. Ponedjeljak, 1. ožujka od 14,00 – 15,00 sati.

Studenti su slobodni odabrati termin koji im najviše odgovara te prisustvovati jednom ili više puta.

Poveznica za pristup MS teams Erasmus+ INFO dani 2021 je:

Natječaj za Erasmus+ mobilnost je moguće ostvariti tijekom zimskog semestra ili cijele akademske godine 21./22. otvoren je do 24. ožujka, a dostupan je na poveznici.

Ako se odlučite za prijavu na Erasmus+ mobilnost, obavezno se prije prijave trebate javiti asistentici Mariji Šarić na msaric1@unizd.hr zbog dogovora oko sveučilišta i ostalih informacija.

 

OBAVIJEST - 22. veljače 2021.

Nastava iz kolegija Osnove statistike održat će se u utorak, 23. 2. u 10 sati na platformi MSTeams unutar kolegija Osnove statistike.

 

OBAVIJEST - 19. veljače 2021.

Nastava iz kolegija Kvalitativne metode istraživanja počinje u petak 26.02.2021.

Nastava iz kolegija Kvalitativne metode istraživanja započinje u terminu predavanja, u petak 26.2.2021. u 13h. Predavanje će se održati na daljinu, preko aplikacije o kojoj ćete biti obaviješteni na Vašu email adresu.

Prvi susret na seminarima i vježbama održat će se u ponedjeljak, 1.3.2021. preko aplikacije MS Teams, u 9:00 sati za grupu A i 11:00 sati za grupu B.

Studenti/ce se najkasnije do četvrtka, 25.2. do 12h, trebaju javiti asistentici Mariji Šarić na mail msaric1@unizd.hr s odabirom seminarske grupe (A ili B). Ako dođe do većeg nesrazmjera u broju studenata/ica u po grupama, na prvom seminarskom susretu ćemo obaviti preraspodjelu studenata/ica po grupama.

 

OBAVIJEST - 18. veljače 2021.

Početak nastave - ljetni semestar akad. god. 2020./ 2021. - NA DALJINU

Obavještavamo studente i studentice da će se nastava u ljetnom semestru akad. god. 2020./2021. odvijati na daljinu.

Više informacija na poveznici.

 

OBAVIJEST - 16. veljače 2021.

izv. prof. dr. sc. Valerija Barada - završni i diplomski rad

Mole se studentice koje su na završnom ili diplomskom radu kod izv. prof. dr. sc. Valerije Barada da joj se jave na vbarada@unizd.hr radi dogovora.

 

OBAVIJEST - 2. veljače 2021.

Završni rad / diplomski rad - dodjela mentora/ice

Na sljedećim se poveznicama mogu pronaći završni popisi dodjele mentora/ica:

- za završni rad 

- za diplomski rad 

S obzirom da je izrada završnog / diplomskog rada organizirana kao kolegij, nastava započinje s početkom ljetnog semestra.

Svaki će mentor/ica uspostaviti kontakt sa svojim kandidatima/kinjama te dogovoriti ritam i način rada.

 

OBAVIJEST - 16. prosinca 2020.

Dodjela pohvala studenticama Sociologije - čestitke

Odjel za sociologiju donio je odluku da se za ak. god. 2019. /2020. pohvale sljedeće studentice:

Dora Lukan, za za uspješnost u studiranju po godinama na preddiplomskom studiju

Dora Štublin, za za uspješnost u studiranju po godinama na diplomskom studiju

Lorena Pahljina, za uspješnost u studiranju za završen preddiplomski studij

Danijela Paska, za uspješnost u studiranju za završen diplomski studij

Njihov vrijedni rad te primjena i razumijevanje sociologije unaprjeđuje cijeli studij. Zajednički rad studenata/ica i nastavnika/ca na Odjelu za sociologiju međusobno nas obogaćuje u akademskom, znanstvenom, ali i ljudskom smislu. Čestitamo kolegicama!

Dodjela pohvala će biti u siječnju 2020. godine.

Tekst cjelovite odluke može se naći ovdje

 

OBAVIJEST - 14. prosinca 2020.

Prof. dr. sc. Saša Božić - otkazivanje nastave

Prof. dr. sc. Saša Božić neće u tjednu od 14. do 18. 12. održavati nastavu iz službeno opravdanih osobnih razloga.

Naknadno će kontaktirati studente o daljnjem tijeku nastave.

 

Završni rad / diplomski rad - odabir mentora/ice - 10. prosinca 2020.

Završni rad / diplomski rad - odabir mentora/ice

Obavještavaju se studentice i studenti treće godine preddiplomskog studija i druge godine diplomskog studija da će se završni odabir i dodjela mentora/ica za izradu završnog, odnosno diplomskog rada održati prije kraja zimskog semestra, točnije u siječnju 2021. godine, neposredno nakon blagdana. O radionici na kojoj će se obaviti završni dogovor oko dodjele, studenti/ce će naknadno dobiti obavijest.

 

Naječaj za dodjelu pohvala uspješnim studentima Odjela za sociologiju - 13. studenog 2020.

Odluka o raspisivanju natječaja za dodjelu pohvala uspješnim studentima Odjela za sociologiju dostupna je ovdje. Prijave su do 1. prosinca 2020. Pravilnik o dodjeli nagrada i pohvala uspješnim studentima u cijelosti je dostupan ovdje

 

Obavijest o rasporedu učionica - mr. sc. Ratko Čorić, doc. dr. sc. Sven Marcelić - 10. studenog 2020.

Od 11. studenog 2020. godine, mr. sc. Ratko Čorić održavat će predavanja i seminare iz Sociologije obrazovanja u učionici 121, a doc. dr. sc. Sven Marcelić predavanja i seminare iz Kulture, modernizacije i globalizacije u učionici 203.

 

 

Doc. dr. sc. Željka Tonković - Makrosociološke teorije - 9. listopada 2020.

Doc. dr. sc. Željka Tonković održat će prvi susret sa studentima na kolegiju Makrosociološke teorije u četvrtak 15. listopada u predavaonici 121 po sljedećem rasporedu: studenti s početnim slovom prezimena od A do L u 12 sati, a studenti s početnim slovom prezimena od M do Ž u 13 sati.

 

Klasične sociološke teroijie: pozitivistički pristupi - 7. listopada 2020.

Klasične sociološke teroijie: pozitivistički pristupi
Obavještavaju se studenti druge godine koji slušaju Klasične sociološke teorije: pozitivistički pristupi da će se prvi susret i nastava održati u ponedjeljak 12. listopada po rasporedu: studenti čija prezimena počinju na B-Marić u 9 sati, a grupa u kojoj su studenti/ice prezimena Marinović - Vladić u 10.30 sati.

 

Obavijest o izvanrednom Erasmus+ natječaju za studijski boravak - 7. listopada 2020.

Obavijest o izvanrednom Erasmus+ natječaju za studijski boravak
Otvoren je izvanredni natječaj za Erasmus+ mobilnost u svrhu studijskog boravka za *ljetni semestar* ak. god. 2020./2021.Cjelokupni tekst natječaja, uvjete prijave, iznose stipendija za različite države i postupak prijave možete pronaći na stranicama Ureda za međunarodnu suradnju, na poveznici:

https://www.unizd.hr/suradnja/obavijesti-i-natjecaji

Rok za prijavu je do 31. listopada 2020. godine.

Ukoliko se odlučite prijaviti na ovaj natječaj, prije prijave se obavezno javite asistentici Mariji Šarić na e-mail msaric1@unizd.hr zbog dogovora o odabiru sveučilišta, kao i u slučaju pitanja i nedoumica.

 

Uvod u znanstveno komuniciranje - početak nastave - 6. listopada 2020.

Nastava iz kolegija Uvod u znanstveno komuniciranje  započinje 9.10.2020. u 12h, u prostoriji 121.

 

Sociology of identity - početak nastave - 6. listopada 2020.

Nastava iz kolegija Sociology of identity započinje 9.10.2020. u 15h, u prostoriji 121.

 

Klasične sociološke teorije - pozitivistički pristupi - 6. listopada 2020.

Klasične sociološke teorije: pozitivistički pristupi 

Obavijest studentima druge godine preddiplomskog studija da će se prvi susret i dogovor oko održavanja nastave iz kolegija Klasične sociološke teorije: pozitivistički pristupi održati u ponedjeljak 12. 10. u 9 sati, u dvije grupe po 15-20 studenata, druga grupa u 10.30 sati. Seminarske vježbe se neće održati ovaj četvrtak u 8.10.

 

 

 

Izgradnja teorije u sociologiji - početak nastave - 2. listopada 2020.

Izgradnja teorije u sociologiji - početak nastave

Mole se studenti/ce koji u akademskoj godini 2020./2021. slušaju kolegij Izgradnja teorije u sociologiji da se jave izv. prof. dr. sc. Valeriji Barada na vbarada@unizd.hr sa svojim AAI računom i @gmail adresom.

 

Kvalitativno terensko istraživanje - početak nastave - 2. listopada 2020.

Kvalitativno terensko istraživanje - početak nastave

Mole se studenti/ce koji u akademskoj godini 2020./2021. slušaju kolegij Kvalitativno terensko istraživanje da se jave izv. prof. dr. sc. Valeriji Barada na vbarada@unizd.hr sa svojim AAI računom i @gmail adresom.

 

Online diskusija: Kako je raditi u civilnom društvu? - 11. rujna 2020.

Online diskusija: Kako je raditi u civilnom društvu?

Inicijativa mladih za ljudska prava poziva sve one koje zanima rad u udrugama na online diskusiju koja će se održati preko platforme Zoom u ponedjeljak 21.9. od 17 do 18.30h, s naslovom “Kako je raditi u civilnom društvu?”. Diskusiju će voditi Morana Starčević (Inicijativa mladih za ljudska prava) i Diana Bekavac (K-Zona, VoxFeminae), a prije svega je namijenjena mladim ljudima koji bi htjeli započeti karijeru u civilnom društvu ili se uključiti u rad udruga na neki drugi način. Mladi će imati prilike postaviti pitanja koja ih zanimaju, a u publici će biti i predstavnici organizacija civilnog društva koji će također imati prilike podijeliti svoje savjete ili komentare. Pozvani su i oni koji rade u civilnom društvu da se pridruže otvorenoj diskusiji i podijele svoja iskustva. Ovaj događaj organiziran je u sklopu Social Innovators projekta, a čiji je cilj adresirati visoku nezaposlenost mladih koji su završili društveno-humanističke smjerove te nizak interes za rad u civilnom društvu i izazove koje udruge imaju s privlačenjem i zadržavanjem kvalitetnih kadrova. Za sudjelovanje se potrebno unaprijed registrirati ovdje

Informacije o panelisticama:

Diana Bekavac je voditeljica financija K-Zone, izdavača portala VoxFeminae, s iskustvom u aktivizmu, financijama, prodaji, društvenom poduzetništvu, networkingu, pitchanju.

Morana Starčević je izvršna direktorica Inicijative mladih za ljudska prava, s višegodišnjim iskustvom u osmišljavanju, provođenju i izvještavanju projekata, edukacija za mlade i osiguravanju održivosti organizacije. Facebook event Projekt Social Innovators je financiran od strane Islanda, Norveške i Lihtenštajna kroz EEA and Norway Grants Fond za zapošljavanje mladih.

Projekt sufinancira Ured za udruge Republike Hrvatske. Projekt provode: Inicijativa mladih za ljudska prava Hrvatska, Kulturno Izobraževalno Društvo Pina iz Slovenije, Nacionalna škola menadžmenta iz Bugarske i Østfold University College iz Norveške.

 

Natječaj za prijavu radova za novi broj Psihoteke je još uvijek otvoren do 1. 10. 2020. - 4. rujna 2020.

Natječaj za prijavu radova za novi broj Psihoteke je još uvijek otvoren do 1. 10. 2020. Vas pozivamo da slobodno podijelite s nama svoje istraživačke, pregledne, stručne radove, skraćene diplomske/završne radove te time pomognete u promicanju psihologije te drugih srodnih znanosti (pedagogija, sociologija i sl.)!

Vaš rad mora sadržavati:

-sažetak (na hrvatskom i na engleskom jeziku)- s maksimalno 1500 znakova, sažetak bi trebao uključivati kratku teorijsku podlogu, cilj i metodologiju istraživanja, osnovne rezultate te zaključak
-ključne riječi- 5-7 pojmova na hrvatskom i na engleskom jeziku
-tekst rada (do 15 kartica, struktura članka, slike i tablice uređene po APA standardima te referenciranje po APA standardima, cjeloviti popis literature)

Ako želite da Vaš rad krasi idući broj časopisa Psihoteke prijavite se!
Veselimo se suradnji s Vama!

Uredništvo Psihoteke 

 

 

OBAVIJEST STUDENTIMA I STUDENTICAMA 1.GODINE (vezano za kolegi RANA SOCIJALNA MISAO) - 27. ožujka 2020.

Poštovane kolegice, poštovani kolege, nadajući se da ćemo se uskoro naći u našoj učionici i baviti se našim uobičajenim aktivnostima, upućujem vam ove riječi s namjerom da vas ohrabrim i umirim, te uputim na skrb o vlastitom zdravlju i zdravlju vama bliskih osoba.

Kada se prilike počnu normalizirati toliko da ćemo biti rasterećeni od ovih sadašnjih briga, potražite i pročitajte nešto od ovih tekstova:

Platon, Država, Naklada Jurčić, Zagreb, više izdanja (IV i VIII knjiga) Aristotel, Nikomahova etika, Globus/SNL, Zagreb, više izdanja (predgovor Danila Pejovića i VI knjiga) Aristotel, Politika, Globus/SNL, Zagreb, više izdanja, (predgovor Zvonka Posavca i III knjiga)

Ratko Čorić

 

Sveučilište u Zadru svojim studentima i djelatnicima daruje ulaznice za kulturna događanja u Zadru - 14. prosinca 2018.

Na dnu mrežne stranice Sveučilišta u Zadru potražite poveznicu pod "Izdvojeno" naziva Kulturna događanja - ulaznice. Klikom na poveznicu doći ćete na stranicu na kojoj možete vidjeti popis događanja za koja se daruju ulaznice.  Svoju besplatnu ulaznicu možete rezervirati slanjem poruke na e-adresu ulaznice@unizd.hr do roka napisanog pored svakoga navedenog događanja. Poruka treba sadržavati ime i prezime djelatnika ili studenta i naziv događanja za koji se ulaznica rezervira. Broj ulaznica je ograničen i napisan pored događanja. Ulaznice se dodjeljuju prema redu slanja/primanja rezervacija do podjele svih ulaznica.